poniedziałek, 17 lutego 2014

LO - znowu ślubne

:) hihi jest kolejne LO ze ślubnym zdjęciem ...
Praca powstała, na inspirację do kolejnego wyzwania na blogu Scrapki.pl ... tym razem tematem jest muzyka.
Muzyka kojarzy mi się oczywiście z ulubionymi piosenkami, które towarzyszą mi podczas tworzenia oraz ważnych momentów  w moim życiu.
Oprawie ślubnego zdjęcia towarzyszy piosenka Elvisa Presleya Love Me Tender, która właśnie z tą uroczystością mi się kojarzy. Przy tej piosence tańczyliśmy swój pierwszy taniec i dlatego jej tytuł zagościł na ślubnym LO.:) Nie mogło także zabraknąć nutek (na papierze i taśma washi) nieodłącznego symbolu muzyki.
Do tego trochę bawełnianych koronek, ścinków ze starej książki i gotowe :)





 
Jest mi niezmiernie miło,  że mogę chociaż przez chwilę współtworzyć z osobami, których prace podziwiam od dawna
 
http://scrapkipl.blogspot.com/2014/02/tydzien-inspiracji-muzyka-odsona-1.html
 
 

4 komentarze:

  1. Ja proszę o więcej ślubnych klimatów :) Cudne LO!!! Okrągła serwetka to stempel? Wygląda fantastycznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy robisz na szydełku, ja czasami robię na drutach, ale nigdy nie opanowałam szydełka. Pozdrawiam Serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne LO! I te kolory... Piękne :)

    OdpowiedzUsuń