piątek, 13 grudnia 2013

czy to już ostatnie kartki ???

Tego nie jestem pewna, bo po głowie chodzi mi jeszcze kilka pomysłów, kwestia tylko czy starczy na nie wszystkie czasu ;)
W planie mam kartkowanie z moim prywatnym Mikołajem :) Zobaczymy :)
 
Te które Wam chcę dzisiaj przedstawić są nadal w tym samym stylu, ale strasznie mi się podobają ;) Tutaj, ze stempelkiem ze Scrappo, który wycięłam i dorobiłam jedno skrzydełko ;)
Całość prosta i eco ;)
 


 
 i jeszcze taka
 



Kartkę z aniołkiem zgłaszam do wyzwania
Digital PAPER by Janet
http://madebyjanet.blogspot.com/2013/12/wyzwanie-grudniowe.html
 

13 komentarzy:

  1. Och ta za aniołkiem rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne, z gwiazdka, zrobila na mnie ogromne wrazenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne :) w prostocie siła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne! uwielbiam taki minimalizm :) kłaniam się nisko w imieniu scrapek-wyzwaniowo, a ode mnie prywatnie - mocne uściski i pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kartki:) dziękuję za udział w moim candy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love kraft)) You have a very laconic projects!
    Thank you for your creativity together with Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Minimalistyczne i bardzo wymowne - uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja uwielbiam taki minimalizm! Dziękujemy za wyzwanie w Digital Paper ♥

    OdpowiedzUsuń