wtorek, 30 kwietnia 2013

Recycling mapy

Uwielbiam recycling ;) postanowiłam przerobić mapy, które wyrwałam ze starych kalendarzy :)

Nie wiem dlaczego, ale mi mapa od razu skojarzyła się z kartką w takim stylu :)



ale to nie koniec ;) zastosowań dla mapy mam wiele ;)
muszelki z ostatnich wakacji leżały w pudełku po zapałkach ;) teraz mają piękne pudełko oklejone oczywiście mapą ;)


i jeszcze :) bo przecież moje dziecko zawsze przy mnie jest, jak tylko wyciągnę swoje papiery :) Mikołaj stworzył mapę ... skarbów :)



Była to fajna zabawa

Prace zgłaszam:
na wyzwanie Przyklej to -tydzien-inspiracji-mapy

i na wyzwanie Craftowego ogródka - Miasto 
 

 
 

4 komentarze:

  1. Piękna praca! dziękujemy za udział w wyzwaniu :))
    Zapraszamy częściej.
    Craftowy Ogródek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko mnie urzekło! A Mikołaj świetnie stworzył mapową pracę! Dziękuje za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka i zapraszam także do Scrappo (scrappo.pl i scrappoinspiracje.blogspot.com. Już wkrótce niespodzianka także dla najmłodszych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) chętnie zajrzę ;)

      Usuń
    2. No to od dziś zapraszam do zabawy - opublikowana na scrappoinspiracje.blogspot.com o d godziny 19.00 - dla najmłodszych;))

      Usuń