czwartek, 25 kwietnia 2013

Girlanda szydełkowa - domki

Ostatnio u mnie strasznie kartkowo się zrobiło ;)

A ja ciągle działam szydełkowo i chciałam Wam pokazać girlandę :)

 
 
 
Jakiś czas temu dostałam wyróżnienie od Asikazj - bardzo serdecznie dziękuję :)
 


Moje odpowiedzi na zadane pytania:
 
1. Urlop aktywny czy leżenie przy basenie?
aktywny
2.Samolot czy samochód?
samochód
3. Wszystko zaplanowane czy "na żywioł"?
na żywioł
4.  Luksusowy hotel czy namiot?
namiot
5.  Trampki czy szpilki?
trampki
6. Lody waniliowe czy czekoladowe?
waniliowe
7. Herbata czy kawa?
kawa z mlekiem
8. Skowronek czy sowa?
skowronek
9. W ogrodzie czy w parku?
w ogrodzie
10. Idealny porządek czy artystyczny nieład?
artystyczny nieład
11. Tiule i koronki czy metalowe ćwieki i nity? 
tiule i koronki
 
Ja wyróżniam wszystkie osoby, które tworzą:)
 



2 komentarze: