wtorek, 28 stycznia 2014

LO z Mikołajem w roli głównej

:) Niedługo zabraknie mi pudełek, ciągle produkuję scrapy z tektury :) To nadal dla mnie, na zmianę z białym brystolem, idealna baza :) Uwielbiam je po prostu ...
Na zdjęciu mój Miko z dłuższymi włosami, które są już tylko wspomnieniem :)



 


Moje LO jest liftem cudnej pracy Ayeedy przygotowane na wyzwanie w Scrapgangu

http://13pasji.blogspot.com/2013/01/happy-together-remember-swirlydoos.html

W pracy oprócz tektury wykorzystałam papier Color Conspiracy ze sklepu Scrapki z tego zestawu oraz z tego, więc pracę zgłaszam również do Galerii gości
http://scrapkipl.blogspot.com/2014/01/galeria-gosci-styczen-2014.html
 
W pracy wykorzystałam maskę maskę Stempell & Kartoon
http://stempellikartoon.blogspot.com/2014/01/zainspiruj-nas-edycja-2.html
 
 

12 komentarzy:

  1. piękne LO! i zdjęcie cudowne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te klimaty tekturowo-ekologiczne! Dzięki za wysyp odwiedzin!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na LO nigdy nie wiem co napisać. Na pewno mi się podoba , ja osobiście nigdy takiego LO jeszcze nie robiłam i to pewnie dlatego trudno mi ocenić .Tak sobie myślę jak to później zagospodarować ? może w ramkę i na ścianę. zwłaszcza , że zdjęcie urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak Ty to robisz, ale każde Twoje LO zachwyca, uwielbiam ten klimacik eko w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nastrojowy, świetny klimat, boskie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające LO, w takim klimacie, który szczególnie do mnie trafia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne, odkąd tu weszłam pierwszy raz, wiem, że będę regularnym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie rewelacyjny!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny scrap! Pozdrowienia od ScrapGangu :)

    OdpowiedzUsuń