środa, 27 listopada 2013

Szydełkowe śnieżynki

Te śnieżynki lubię najbardziej, są delikatne i śliczne ... chociaż znacznie bardziej pracochłonne ... i do tego później krochmalenie ... wrrrrr jak sobie pomyślę ;) do tej pory paluch mnie boli od wbijania tych szpilek ;) ale efekt jest wart zachodu ... zresztą oceńcie same :)

Te są w kolorze ecru ;) ale będą też bielutkie, bielusieńkie :)

Jestem z nich dumna ... każda inna i każda piękna ;)
Ostrzegam strasznie dużo zdjęć ;) nie mogłam się powstrzymać :)

tutaj w zestawie ;)

 

 


i jeszcze osobno :)






44 komentarze:

  1. Cudne, cudne, cudne! Jak Ty to robisz? Faktycznie, najpiękniejsze szydełkowe płatki śniegu jakie widziałam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu uwielbiam takie śnieżynki ... to od nich zaczął się mój romans z szydełkiem ;)

      Usuń
  2. ARCYDZIEŁA..szacun, szacun, szacun...jak prawdziwe..PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  3. są piękne arcydzieło:) kiedyś marzyłam że moja choinka będzie ozdobiona właśnie takimi płatkami szydełkowymi ale zostały marzenia.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) oj na choince prezentują się cudnie ...

      Usuń
  4. już na fb podziwiałam, szacun ogromny! ja bym chyba nerwicy dostała robiąc coś tak pracochłonnego:) przepięne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Siedzę i patrzę i podziwiam i nadziwić się nie mogę ! i znowu patrzę :) prześliczne są !

    OdpowiedzUsuń
  6. najpiękniejsza ozdoba choinki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż - przepiękne. Po prostu brak słów. Delikatne, subtelne i takie eteryczne. Śliczna ozdoba choinki. Uwielbiam ozdoby w takim stylu. Niestety nie umiem ich robić :( Zresztą chyba nie miałabym cierpliwości ;) Pozdrawiam mroźnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ... Wasze komentarze to miód na moje serce :)

      Usuń
  8. Coś nieprawdopodobnego! Takie cudeńka wykonać ręcznie?! Wielki szacun, taki talent i taka cierpliwość to coś niebywałego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Są takie śliczne, jak by przed chwilą spadły z nieba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są! Aż mnie kusi, żeby spróbować, tylko cierpliwości mi nie starczy ;) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe, cudne, piękne - brak mi słów... Przyznam, że próbowałam zrobić śnieżynkę wg jakiegoś kursu w necie i wyszedł mi "koślawiec", nadający się jedynie do sprucia...później brakło już cierpliwości... Podziwiam i... po cichutku...zazdroszczę...;))))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne ! czy są może do nabycia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak :) Jeżeli ktoś jest zainteresowany proszę o kontakt (email szydelkiemwoko@gmail.com)

      Usuń
  13. Są cudowne - zresztą po ilości komentarzy widać. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne, wygladają jak prawdziwe śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurczę, jak Ty je zrobiłaś :D są boskie :D a to na pewno misterna robota ;D no perfekcyjnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moja choinka mogłaby być przybrana takimi gwiazdkami i niczym więcej :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja też by mogła taka być :) dziękuję :)

      Usuń
  17. Przecudne - żałuję Twoich paluszków, ale efekt naprawdę jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow jestem pod wrażeniem! Wspaniałe...a można zamówić te ślicznotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ślicznie dziękuję ;) Pewnie, że jest taka możliwość ;) skrobnęłam meila ;) daj znać czy doszło :)

      Usuń
  19. O, ja nie mogę!!!!!!!!!! Re-we-la-cja!!!!!
    Kobiet, toż to cuda, a nietylko śnieżynki :)))
    gratuluję wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne śnieżynki:) wyglądają idealnie:)

    OdpowiedzUsuń