czwartek, 20 czerwca 2013

Pomarańczowa z motylami

Kartka powstała wg mapki bloga Pomorskie Craftuje ... moja karteczka ozdobiona stemplowanymi motylami i stempelkami w narożnikach :), ale jak nie zaszaleć jak w moje łapki wpadły pierwsze profesjonalne stemple 3rd Eye. Brzegi i motyle delikatnie tuszowane (tuszem Scrappo - Tea Dye). Piękne pomarańczowe papiery to kolekcja Rapakivi. Karteczka dodatkowo ozdobiona jest  ręcznie klejonymi kwiatuszkami :)
Kartka w żywych kolorach - takie mi się ostatnio pchają w łapki :)

 
 
 

Kartkę zgłaszam na wyzwanie bloga Pomorskie craftuje

6 komentarzy:

  1. jak energetycznie ...
    dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu KI DT PC

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, taka letnia, taka ciepła, taka energetyczna, taka... no ja chcę taką na urodziny po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :) Mimo, że kolorki nie moje, to kartka baaaardzo mi się podoba. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo energetyczna i letnia kartka

    OdpowiedzUsuń