środa, 29 maja 2013

Zwierzaki

Powstały pierwsze karteczki ze zwierzątkami ;)

Nie mam zbyt wielu wycinaków ;) więc kartki powstały z elementów wycinanych ręcznie :)
Moja karteczka z lisem ;) kurcze jestem dumna z mojego zwierza :) jak dla mnie jest słodki haha
Na karteczce są ręczne przeszycia i własnoręcznie wycinana trawka, trochę było tego dziubania :)

 
 

A ta kartka to twórczość mojego Mikołaja (lat 7) :) powiem Wam, że tworzenie z nim kartek to fajna zabawa :) i robi to bardzo chętnie ;)
Gąsiennica zauważcie, że ma nawet niedojedzony listek wystający z buzi ;) haha Mikołaj ma najlepsze pomysły na świecie :)
Dzisiaj przed wyjściem do szkoły zapytał, czy po powrocie też będziemy robić kartki, więc jak coś nowego powstanie to dorzucę do wyzwania :)


Kartki zgłaszam na wyzwanie:
Scrapek - wyzwanie nr 18 zwierzaki

22 komentarze:

  1. Super Ci to wyszło. ten lis jest extra! chyba się tez pokuszę o coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Superanckie te kartki! Lus jest przesłodki a gąsienica bardzo pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna jest ta kartka z liskiem!! No śliczna po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) mi jej robienie sprawiło masę frajdy :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję :) mi też się strasznie podoba ;)

      Usuń
  5. Rewelacyjne kartki!!! Szczególnie z liskiem jest urocza!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyszły Ci te zawierzątka :) grunt to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna karteczka! A lisek przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście lisek jest zabójczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Ciebie za liska i dla Mikołaja za gąsienicę.Oba zwierzaki są świetne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek.pl-DT Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka z liskiem jest genialna:) A Mikołajek chyba odziedziczył zdolności po mamie:) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń