sobota, 27 października 2018

Jesienny wpis art journal

Witajcie :)
Jesień i wyzwanie Zielonych kotów zainspirowało mnie tak mocno, że powstał kolejny wpis do art jorunala. Na stronach mojej książki nakleiłam skrawki papieru ryżowego, używam go czasami by urozmaicić tło wpisu. Następnie podłoże zagruntowałam gesso i gdzieniegdzie nałożyłam pastę pękającą. Tło pokolorowałam ecolinami w jesiennej kolorystyce i postemplowałam moimi ulubionymi stemplami. Do nadania jesiennego klimatu oprócz kolorystyki tym razem sięgnęłam po liście, czyli stempel AB Studio. Listki odbiłam na papierze akwarelowym i pokolorowałam (dla mnie niezastąpioną) akwarelą w różnych kolorach. Po wycięciu nakleiłam je w różnych miejscach na moich stronach, a część z nich podkleiłam na kosteczki, żeby wyglądały bardziej lekko (jakby spadały :). Kompozycję pod zdjęciem uzupełniłam akwarelowym tagiem. Wpis wyszedł kolorowy...  jesienny... a właśnie taką jesień lubię najbardziej. Do tego zdjęcie zrobione pod moim ulubionym dębem i zapraszam do oglądania zdjęć.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz