czwartek, 13 marca 2014

LO - jeszcze ślubne ;)

Nie ucieknę chyba od tych ślubnych LO :)
Cudne serduszko z kory dostałam od Visell - jeszcze raz Ci dziękuję :)


 
 
Podmieniłam fotki, mam nadzieję, że są troszkę lepsze i przyznaję się bez bicia: maznęłam tu i tam ;) i ciachnęłam sznurek, który mnie zaczął denerwować ;)


Moje LO to lift pracy Mariaje i zgłaszam je na wyzwanie w Art-piaskownicy


oraz na blogu Scrapki wyzwaniowo - journaling

LO zgłaszam na konkurs sklepu Przyda się na forum Scrappassion, gdzie należy wykonać pracę z wykorzystaniem produktów nie scrapowych.

13 komentarzy:

  1. dziękuję za udział w wyzwaniu AP :) jak zwykle czarujesz ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory, motyle, ale najbardziej odjazdowe jest to serduszko. Całość rewelacyjnie skomponowana :) - można się na niego gapić i gapić

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje ślubne LO, każde jedno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, Justynko, jest po prostu przepiękny! Cudownie ozdobiłaś to piękne zdjęcie. Całość ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Your work is lovely! So inspiring! Love that crackled heart! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale delikatna praca! dziękuję za wspólne liftowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny scrap! Cudowny klimat!! Niesamowity! dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Your clustering is stunning and I'm totally dying over this. Thanks for playing @ Scrapki-Wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne detale i klimat tego scrapa! Dziękujemy za udział w naszej zabawie na scrapki - wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha, szukałam szczegółów przed i po podmianie fotek :) super sprawa! co innego Twoje LO, które, jak wiesz, są cudne i nie sposób ich nie nagradzać ;) pozdrawiam w imieniu własnym i Scrapek-wyzwaniowo, gdzie dziś jesteś podwójną zwyciężczynią ;) gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne LO
    super te brązy
    bardzo podobaja mi się warstwy

    OdpowiedzUsuń