piątek, 30 sierpnia 2013

Kartka świąteczna latem???

Można?  pewnie, czemu nie :)
Jak dla mnie to nowy temat, żeby kartkę na święta robić w wakacje ;) A wszystko za sprawą pomysłu Klarysy z PWC, tak mnie dziewczyny zainspirowały, że nie mogłam się powstrzymać ;) To w ogóle moja pierwsza kartka świąteczna ...
 
Główną ozdobą jest własnoręcznie zrobiona na szydełku śnieżynka, którą delikatnie przymocowałam do kartki, żeby można było ją łatwo odkleić i powiesić na choince lub użyć jako ozdobę czegoś innego :)
Uwielbiam takie gwiazdeczki wiszące na pachnącej choince ... uważam je za jedne z najpiękniejszych ozdób ...

Do jej zrobienia wykorzystałam papier Rapakivi - Winter Elegance, półperełki. Tag to grafika znaleziona w sieci (źródło)  
 



Kartkę zgłaszam na wyzwanie Projektu Wagi Cieżkiej

18 komentarzy:

  1. Witaj :) karteczka piękna, gwiazdki sama takie cudne dziergasz?? Moje marzenie... a jeśli jesteś zainteresowana akcją dla Beaty odsyłam tutaj http://frog-scrapuje.blogspot.com/2013/06/prosba-o-pomoc.html , ja napisałam maila do dziewczyny która to organizuje - w tekście jest podany jej adres. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję :) a gwiazdki to mój twór zgadza się ;)

      Usuń
  2. śliczna karteczka, świetny pomysł z odczepianą gwiazdką:)! Cudowny świąteczny klimat:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, piękna ta śnieżynka,zazdroszczę umiejętności.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:))) Byłabym zachwycona dostając taką kartkę.Trzymam kciuki, bo jest śliczna..A swoją drogą to ja także kiedyś w niedalekiej przyszłości zrobię swoją pierwszą świąteczną kartkę.Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za odwiedziny oraz komentarz na blogu:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. twoje dziergane pieknosci wnosza świeżość w scrapowy świat! Masz odlotowe pomysły.. chocbym chciała sie wzorować na Tobie , to mi sie nie uda- szydełkowanie po kilku niezbyt zachwycajacych próbach rzuciłam w kąt i.... pozostaje mi podziwaić Twoje cuda :0]

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie mogę, jaka śnieżynka! Ty wykrojników nie potrzebujesz, skoro masz zaczarowane szydełko! Albo zaczarowane dłonie!

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna kartka:) ja mam dwie switeczne zaczete i 3 w główie i nic do konca jeszcze nie zrobione:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie ozdoby! Co roku czynię i co roku znikają u znajomych...

    OdpowiedzUsuń
  9. Szydełko górą! Choć do świąt jeszcze daleko, to piękna. U mnie na razie na oknach wiszą motyle - też szydełkowe. Na śnieżynki jeszcze poczekam, ale śliczne mimo pory. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta śnieżynka, w ogóle uwielbiam Twoje szydełkowe dodatki. Zawsze czymś zaskoczysz zaglądaczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna;)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna kartka :D świetna ta śnieżynka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ilekroć czytam słowa "Szydełkiem w oko", to prawie czuję to szydełko obok oka. Nie o tym jednak chcę pisać. Kartka jest piękna i bardzo, bardzo mi się podoba. Skromna, a jednocześnie strojna, stonowana ale czerwień daje jej odświętny sznyt:) Brawo

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne otwarcie sezonu świątecznego:) Śnieżka cudna. Muszę odkurzyć swoje szydełko:D

    OdpowiedzUsuń