środa, 8 maja 2013

art journal

To mój pierwszy art żurnal :) haha
Stworzony w całości z recyklingu, co mnie bardzo cieszy :) na bazie zeszytu, który przychodził pocztą razem z rachunkiem za internet :)
Pierwsza warstwa  to mapa wyrwana ze starego kalendarza :) Mam nadzieję, że widać ją pod tymi moimi warstwami. Do tego trochę ścinków, które były wizytówkami, kawałków koronki i firanki oraz wycinanek z gazet :) Nie mogło się też obyć bez mazania farbą akrylową (jako maskę wykorzystałam siatkę stosowaną do dociepleń budynków)
Uwieńczeniem całości są stemple, które robiłam sama z pianki odzyskanej z jakiejś naklejki mojego Mikołaja :)
W końcu będę miała gdzie mazać ;) Powiem nie skromnie, że mi się podoba :)

Najpierw materiałoznawstwo


i mój skromny art żurnal


Pracę zgłaszam na wyzwanie:
w Diabelskim młynie wyzwanie-tematyczne-mapa
Scrapki-wyzwaniowo challenge66-cover
Magicznej kartki - wyzwanie recyklingowe
 

16 komentarzy:

  1. świetny!! bardzo fajne tekstury :)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu!
    DM

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwię się, że Ci się podoba, bardzo ciekawie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca. Bardzo fajne podejście do tematu. Dziękuję za udział w zabawie Magicznej Kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna okładka! Ogromnie mi się podoba :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy? trudno mi uwierzyć :P jest genialny!!! świetny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak pierwszy ;) mam nadzieję, że nie ostatni :) bo póki co jest nadal pusty ;)

      Usuń
  6. Świetna praca! Zazdroszczę umiejętności żurnalowania!

    OdpowiedzUsuń