niedziela, 16 lutego 2020

Minimalistyczne pudełko

Witajcie ;)
Od dawna miałam w planie ozdobić pudełko, które zamówiłam ponad rok temu. Kiedy oglądałam śliczne pudełka koleżanek z zespołu stwierdziłam, że nie podołam, że nie stworzę czegoś tak fajnego... Dlatego decu zostawiłam dziewczynom, które wiedzą dokładnie jak to się robi i zrobiłam pudełko po swojemu... bardzo proste w zasadzie minimalistyczne. Pudełko pomalowałam białą farbą kredową, po wyschnięciu przetarłam brzegi papierem ściernym i na koniec zagruntowałam woskiem. Przykręciłam cudne, zdobne zapięcie i dokleiłam metalowe nóżki. Tak prezentuje się moje pudełko a całą listę wykorzystanych materiałów znajdziecie na blogu Zielone Koty.pl.



Miłego dnia
Justyna
 

1 komentarz:

  1. Super pudełko. Bardzo eleganckie, dzięki wykorzystaniu dekoracyjnych elementów.

    OdpowiedzUsuń