środa, 12 czerwca 2013

art journal - str 2

:) to moja druga strona w moim "art. journalu" :) Powiem Wam, że świetnie się bawię przy tym mazaniu, a dodatkowo wykorzystuję ścinki i np. tak jak na tej stronie ulotkę ;)

Do tematu - "Życie jest niemożliwe bez ... " podeszłam bardzo na luzie ;) haha u mnie są to ciastka, które zresztą uwielbiam podjadać :)

Trochę ścinek, mazania farbą akrylową, stemple, kawa i barwniki spożywcze w płynie :) haha a ubolewałam strasznie, że nie mam kolorowych mgiełek ani tuszów :) ... znalazłam zastępnik :). Jestem z siebie dumna ;)


Mój wpis zgłaszam na wyzwanie:
Scrapki wyzwaniowo - wyzwanie 69 life-is-impossible-without

5 komentarzy:

  1. Fajowy scrap Ci wyszedł. Śliczna żywa kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze do tego szklanka ciepłego mleka:)
    Super wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mleko może być, ale tylko zimne ;) no chyba, że byłaby to kawa z mlekiem to wtedy jak najbardziej ;)

      Usuń
  3. Świetny wpis! Ciastka - oj ja też lubię :)

    OdpowiedzUsuń